Kraina przedstawiona w grze to część Khorinis, fikcyjnej wyspy z gier Gothic oraz Gothic II.
Dawniej król Rhobar II wysyłał tam więźniów i skazańców do wydobywania magicznej rudy.
Dolinę otoczono magiczną barierą stworzoną przez trzynastu magów w celu uniemożliwienia ucieczki więźniom, jednak ku zdziwieniu samych twórców,
urosła ona do niewyobrażalnych rozmiarów stając się więzieniem setek niewinnych ludzi.
Podczas początkowej części gry gracz musi podjąć decyzję o przynależności do jednego z trzech obozów.
Główna oś gry jest liniowa, jednak rozwój poszczególnych zadań może być różny, a opowiedziana historia zawiera zwroty akcji i nieoczekiwane wydarzenia.
W krainie można napotkać różne stworzenia, a także orków, którzy toczą wojnę z królestwem Myrtany.
Frakcje:
Przywódcy | Lokalizacja | |
---|---|---|
Stary obóz | Gomez | Zamek |
Nowy obóz | Lee | Kocioł |
Obóz sekty | Y'Berion | Bagno |
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL